rzeczoznawca majątkowy
  • O mnie
  • Oferta
  • Dokumenty
  • Charakterystyka Energetyczna
  • Kontakt
  • Menu Menu

Dokumenty potrzebne do sporządzenia opracowania ustalane są indywidualnie

Najczęściej są to:

Do wyceny nieruchomości zabudowanej:

  • numer księgi wieczystej
  • wypis z rejestru gruntów
  • mapa ewidencyjna lub wyrys z rejestru gruntów
  • zaświadczenie (lub informacja) o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w przypadku braku planu – w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego
  • dane dotyczące budynku

w zależności od potrzeb:

  • akt notarialny lub inny dokument świadczący o prawie do nieruchomości
  • decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
  • decyzja o pozwoleniu na budowę
  • decyzja o pozwoleniu na użytkowanie
  • dokumentacja budynku
  • inne dokumenty dotyczące nieruchomości

Do wyceny nieruchomości gruntowej:

  • numer księgi wieczystej
  • wypis z rejestru gruntów
  • mapa ewidencyjna lub wyrys z rejestru gruntów
  • zaświadczenie (lub informacja) o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub w przypadku braku planu – w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego

w zależności od potrzeb:

  • akt notarialny lub inny dokument świadczący o prawie do nieruchomości
  • decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu
  • inne dokumenty dotyczące nieruchomości

Do wyceny nieruchomości lokalowej oraz spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu:

  • numer księgi wieczystej
  • zaświadczenie ze spółdzielni mieszkaniowej

w zależności od potrzeb:

  • akt notarialny lub inny dokument świadczący o prawie do nieruchomości
  • zaświadczenie ze spółdzielni mieszkaniowej dotyczące przydziału lokalu
  • inne dokumenty dotyczące nieruchomości

Do świadectw charakterystyki energetycznej:

w zależności od potrzeb:

  • dokumentacja budowlana
  • poprzednie świadectwa (jeżeli były)
  • inne informacje dotyczące modernizacji budynku i instalacji

Dla miasta Torunia niezbędne dokumenty można pozyskać:

  • mapy i wypisy z rejestru gruntów – Urząd Miasta Torunia Wydział Geodezji i Kartografii, Toruń ul. Grudziądzka 126b
  • zaświadczenie o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego – Urząd Miasta Torunia, Wydział Architektury i Budownictwa, Toruń ul. Grudziądzka 126b

W pozostałych większych miastach dokumenty można uzyskać w miejscowym urzędzie miasta a w innych miejscowościach – w starostwie powiatowym (mapa i wypis) oraz w urzędzie gminy (zaświadczenie o przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego).

Księgę wieczystą sprawdza osobiście rzeczoznawca majątkowy.

Dane do faktury

Biuro Rzeczoznawstwa Majątkowego
i Usług Inwestycyjnych
Wojciech Bernat
ul. Storczykowa 52
87-100 Toruń
NIP: 956 107 48 51

Kontakt

+48 602 102 291
wycenatorun@onet.pl

Informacje

  • Klauzula informacyjna RODO
  • Wyszukiwarka ksiąg wieczystych
  • PFSRM
©2025 Rzeczoznawca majątkowy Wojciech Bernat
Scroll to top